miércoles, 20 de septiembre de 2017

Fitxa d'autoconeixement

L'altre dia vam començar a fer una fitxa d'autoconeixement per conèixer-nos a nosaltres mateixos i això ens serveix per com poder començar a ser un emprenedor

FITXA D'AUTOCONEIXEMENT

1-Què m'agrada fer?Quins interessos tinc?
Jugar a l'rodinador.Passar m'ho bé.
2- Què m'agradaria fer en un futur?
Fer el batxillerat de tecnologia i professionalment d'informàtic.
3-Què faig bé?
Tindre curiositat sobre la tecnologia, és a dir,anar investigant per així saber més per si alguna vegada em pasa alguna cosa.
4-Què em costa?
Estudiar
5-Quines coses trobo entretingudes?
Escoltar música ya que sempre estic o amb els cascos o amb l'altaveu
6-En què em fico sempre i no em passa desapercebut?
En els errors dels videojocs ja que alguns em poden beneficiar i no els aprofito 
7-Quines activitats prioritzo per gust?
Anar a la piscina ja que vull aprofitar els dies de calor que de vegades hi ha
8-Quines coses segueixo fent encara que no em surtin bé?
A mi m'agrada jugar a l'ordiandor però no se perquè no milloro i els meus amics em diuen que tinc que millorar ja què no sóc molt bo





Resultado de imagen de gente jugando al ordenador

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Característiques de webs d'ofertes de feina

1. Infojobs Si vols rebre les ofertes per mail has de registrar-te. Pots pujar el teu CV i guanyar visibilitat. A més, tenen un apartat esp...